26\06-2011

Heeej bloggen :)!

Det var länge sen :)!Men som ni vet är jag i Serbien och hinner inte blogga :⁄ !
Under dagarna var jag ute och uteeee :)!Det har varit 37 grader här,har träffat tamara och en massa.Har det skit kul iaf :)!Var i knez Mihajlova och lite över allt.Var med min kusin på Banjica,fick värsta minnen av min barndom och från festivalen :( ♥ !
Men men,igår var det regn men det e varmt idag :)!Var i Usce med min kusin Elena,prattade med Niko och steffi,saknar dem en massaa ♥ !Sitter och chillar med Duca och lyssnar på Zdravko Colics koncär nu :)!

Vet inte hur det blir med bloggen,men ha det bra så länge :)!Jag ska ha kul iaf :P!Puss ♥

P.S. Saknar min pappa,min bror,steffi och mitt gäng fr Sverige ♥ !

 

 


Kommentarer
Postat av: zaneta

VI SAKNAR DEJ SOM I HELVETE!!<3333333

2011-06-26 @ 14:37:02
URL: http://stoltpolackkk.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Det är bara bra, hur är det själv?

2011-06-28 @ 12:49:59
URL: http://englishflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0