18/06-2011

Heej bloggen :)!
Jag hade ingen tid för uppdaatering igår. Men berättar lite kort vad jag gjorde under dagen :)!
På morgonen var jag i skäris,sen jobbade jag. Efter jobbet drog Dajana och jag till skäris sen åkte vi till Heron :) ♥ !Sen kom min bror dit. Vi skulle träffas med gänget men planerna blev ändrade! Så vi plockade upp lilla David i skäris och lämmnade Dajana i Mälarhöjden,vi åkte runt lite sen drog vi till hallunda för att käka.
Efter det kom Nikola M ,vi var ute och promenerade :)! Sasa kom lite efter 00 : 00 vi chillade ute,sen drog David hem och vi var ute till 02 : 00,somnade direkt när jag kom hem :)!
Idag vaknade jag lite innan 13 : 00 städade mitt rum,dam sög allt och duschade nyss :)!Tar det bara lungt nu,lyssnar på musik och softar :)!
Vad gör ni idag :)?Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0