30/01-2011

Heej på er :)!

Hade ingen tid att blogga :/!
I torsdags var jag på praktiken :)!Åkte med äldre gruppen till Tekniska musset :)!Skit kul :D<333!
Träffade Maja när jag slutade...Vi köpte kläder :P!Åkte hem sen :)!
Duschade,fixade mig och softade med min bror :)!Sen mötte vi upp Dajana i skäris<33.Hennes mamma sjusade oss till solna :/ :) <333!Det var Tatjanas slawa :)!
Det var kul,mycket skratt blev det XD!Dödades med Marko,han dödade mig asså XD!
Sen så blev både jag & gaga utskämmddaaaaaa :o -.-!Alla jävlades XD :$!Marko skrev över hela glas ruttan på balkongen S+A o massa hjärtor...Hhahaha,jävla cp barn :P!Sen så dog alla av garv,jag ville bara försvinna hur mkt jag skämmdes :S!Men det blev ändå till ett minne :)<333!Sen blev det värsta musiken :D!Jag blev så jävla träffad av vissa låtar :/ </3!Men jaaa...

I fredags var det lite jobbigt att vakna :S!Eftersom vi kom hem ganska sent :/!
Var på praon :)!Hade kul med barnen,dem hade massa aktiviteter :D!Jobbade efter praon :)!
Chillade med Dajana sen :)<333!Gjorde typ inget annat :)!

I lördags jobbade jag :)!Träffade kattis o maja i skäris efteråt :)<3333!Skulle köpa kläder men hittade inget :/!
Åkte hem med kattis :)!Jävvllaa bonde :P<333!Jag duschade och vi fixade oss :)!Sen åkte vi till dajana :)<33!Vi plattade håret där och drog till festen :D <333!Dzennaann <333!
Det ar ganska kul :)!Träffade en massa folk :)!Åkte hem vid 03 : 00!Det blev bråk och skit efter åt -.-!Tur att jag åkte hem,vill inte vara med om sånt skit -.-!I alla fall,kattis sov hos mig :)<333!

I dag gjorde jag inget speciellt....Tvättade,var med Stefi & Kristina :)<333!
E ganska seg idag :(!E inte på så bra humör men aaa,det blir väl bättre...:/!

Ska sova nu,hörs imon...Kram på er <333333!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0