26/03-2011

Heej   :)<33!

Jag är såååå seeeeegg -.-!Är förkylt och tröött...Har typ inte lusst med något :/!Vet om bättre dagar oxå men men...
I måndags började jag med praktiken :)!Ungarna är skit gulliga :D <3333!

Igår var det andra dagen på praktiken...Det var kul :)!
Träffade cianta oxå :* <3333!
Var hos Boka med Maja och fixade lösa naglar :D :D :D <3333!

Idag vaknade jag vid 06:15 fixade mig och drog...Åkte ensam  efter som Cianta började tidigare :/!
Lekte med barnen,gjort en massa :)<333!
Åkte till stan efter skolan...Såg Bonde nr 2 :$?!Men aaa..Mötte upp maja och kattis sen :)<333!
Var i stan,käkade glass och drog hem sen...Var helt död...Snackade med en massa dumma männinskor...-.-?!
Åkte med Niko till flempan,så åkte kattis hem....Var på presbyrå :P!Brände min tunga med varm chocklad :(!
Duschade nyss,ska sova aldeles strax...

Vet ine om jag hinner blogga imorgon...Ska till solna osv :)!

Hörs,puss på er <333!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0