09/01-2011

Heej pepps :)<33!

Hann inte blogga igår :)!Vaknade vid 10 : 30,duschade,fixade mig och åkte med min bror och mina föräldrar till kungenskurva och ikea.Sen åkte vi till min farbror och hämtade lite folk :P!
Åkte till Skogår efteråt :)!Till Milos & Kattis :)<33!Var i farsta centrum med Kattis :)!Vi hittade typ inget,mötte upp Juseph sen XD!Vi ses i skolan på tisdag XD!Herre Gud XD!
Sen åkte vi till Dajana :)<333!Hade skit kul,vi garvade som faaaannn XD!Det var skitkul :)<333!Kom hem vid 03 : 15 :)!Sommnade direkt :)!

Vaknade vid 13 : 00 idag :)!Chillade bara,duschade nyss :)!Väntar på att Niko ska komma,sen så ska vi åka till Hagsätra :)<333!

Ska försöka fixa min design idag :)!Får se om jag hinner :)!
Skolan börjar på tisdag :( :D!!!Sen blir det prao i 5 veckor :'(!Suck :'(!Men aaa....

Året har börjat fint :)!BIG LIKE :D <333!!! (*peppar,peppar*)

Hörs senare :)!Puss på er :)<333!


Kommentarer
Postat av: JENCIOUS

allt är bra! :)) <3

idag har jag sprungit en timme sedan har jag bara tagit det lungt! ;D <33

dudå sötiiiiiis? :)) <3

kram!

2011-01-09 @ 18:24:17
URL: http://jencious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0