23/02-2011

Heej bloggen :)<3!

Kan börja med at säga att jag är sjukt tröööttt -.-!Vaknade vid 06 : 30,fixade mig och drog till praktiken med Cianta <333!Vi var på musikmuseet :)!Det var ganska kul :)!
Slutade vid 15 : 00,titade på tv när jag kom hem :)!Sen kom Milos & Kattis :)<333!Vi pratade om att åka till säfsen på sport lovet med maja och milan :)<333!Vi får se imorgon vad vi bestämmer :)!
Duschade ganska nyligen,ska lägga mig strax :)!
Idag fyller min andra kusin Andrej M år :)!Grattis gubben :* <333!Och så fyller Romana också år idag :)!Grattis <33!Jag bloggar mer imorgon,är jätte trött :(!Gott natt på er :)!Puss <333

~Jag i Tjeckien ~


Kommentarer
Postat av: Emmie

Sv: Bara fint här :) Ska du hitta på idag då? :)

2011-02-24 @ 10:18:04
URL: http://emmiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0