22/02-2011

Shulululu på er :)!

Dagen har gått ganska snabbt :)!Vaknade vid 06 : 20,fixade mig och mötte upp Cianta <333!
Vi pratade och åkte till praktiken...Det var kul :)!Vi var mycket ute :)!Slutade vid 15 : 00 och åkte till stan.Mötte upp Maja :)<333!Vi pratade och vandrade omkring :)!Sen åkte vi till skanstull,till muffinsfabriken :D!Åt värddeennsss goooddasssttee muufffiinnnsss :D!Muummmmsss :P <3333!Sen köpte jag en halsband till festen och maja retade mig(al' ce da ti upada XD)!Sen åkte vi till Slussen och hem :)!
Tittade lite på tv och drog till doktorn med Niko <333!Jag har typ nån inflamation :/!Så kan inte andas så bra och hostar som en galning :S!Åkte med pappa o Niko och köpte medicin sen,sen så körde niko lite :D<333!
Satt med pappa och duschade sen :)!Dödar datan med serbisk musik nu och messar :)!
Ska fortsätta att lyssna på musik nu och surfa lite på nätet :P!

Puss på er sötisar <333







Båda bilder är på muffinsfabriken <3333!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0