21/02-2011

Heej på er sötnosar <3!Hur mår ni?Själv mår jag bra fast är lite trött och kleeenn :/!
Idag vaknade jag vid 06 : 30,fixade mig och drog till bussen,möte upp Cianata :)<333!
Sen förtsatte jag till Östermalmstorg,hade praktik :)!Var ute med barnen,det var skönt att vara ute i solen :)!
Slutade vid kvart i 3 :)!Sen så mötte jag upp kattis i stan :)<333!Vi vandrade runt lite och åkte hem till mig sen :)!
Jag släääppaaade på mig hela dagen,satt framför datan och chattade :)!Snackade med Milos V han e så jävla sjuk i huvudet asså xD!Men ja...Sen så följde jag o Nikola med kattis till flempan,hon åkte hem :)!
Duschade nyss,ska sova aldeles strax,är sjuk trött och har ont i huvudet :(!Hostar igen -.-!PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0