13/02-2011

Heej bloggen :)!

Igår vaknade jag vid 09 : 00,fastnade med tuben när jag skulle till skäris -.-!
Köpte kläder osv,sen drog jag till jobbet :)!
Efter det åkte jag hem,duschade och fixade mig.Mötte upp Niki & Zeljana,sen hämtade vi Dajana och åkte till Solna :) <33333!Träffade HEEELLLAA gänget där :P<333!Det var galet :P XD!Mycket prat,skratt osv :D <333!
Tatjana fyllde 20 år :D<333(hon fyller idag egentligen :) )!Så grattis Taso och ha det bäst,älskar dig <3333!
Kom hem vid 02 : 00 :)!Däckade diiirreekkkt x)!

Idag vaknade jag vid 09 : 00 -.-!Min farbror hämmtade mig & Niko och vi åkte till Handen med Steffi & Kristina :)<333!Jag tittade på små barn och var med Brankica,Milena,Niko & Milos :)<3!Lekte med Viktor :P!
Sen hade vi nån möte :)!Vi ska till Göteborg på lördag :D <333!Läännggtttaarr :D!
Sen hade vi träning :)!Det blev tjafs -.-!Vi slutade vid 16 : 00,åkte hem med gänget :P<33!
Duschade och åt,gjorde lite prao uppgifter :)!

Lyssnar på musik o messar nu :)!Ska sova snart,är skit trött faktiskt :/!
Ska till praktiken imon,sen blir det doktorn :/!Ta hand om er,puss <3333!

P.S. DET BLIR BILDER IMORGON <3333!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0