03/02-2011

Heej bloggen :)!

Jag var för trött igår,så det blev ingen uppdatering...:/!

Igår var jag på praktiken :)!Det var kul :)<333!Slutade vid 15 : 00 var med Cianta i stan :D <33333!Sen åkte jag till Majas universitet :P <33333!Vi chillade och åt muffins och varm chokolad XD!Jag spillde majas sen :P!Vi sofftade i stan,åt på donken XD!Sen så  pratade vi på och missade pendel till folklor XD!!!
Men vi kom ändå i tid :)!Jag och maja dog av garv när kvinnan ramlade,det var synd,men aaa XDDDD!!!
Hade folklor till 20 : 00,var helt död,åkte hem sen,var hemma vid 21 : 30 var held urladdad :S!Duschade och somnade :)!

Idag var jag på praktiken :P!Det var kul :)!Skit roligt med barnen :)<333!Åkte hem direkt,halv sov i tuben :P XD!
Åt och kollade på ljubaw u zaledju :)!Sen så softade jag,kollade på los Serrano och duschade :)!
Sitter och messar med folk :P!Har skit ont i nacken :'(!Faan,fan,fan :(!Men det blir väl bättre :)!
Fick damp nyss,för att min hemspråks lärare(som jag aldrig hade sett) gav mig från varor på typ 2 lektioner -.-!Ska ringa henne imon....Inga kommentarer assåå...Men skit i :P!
Cianta åker till polen imon :'( </3!Kmr sakknnaa heenneee :( <33333!Min bebek <3!!!!

Ska dra nu :P!Hörs :* <333




Kommentarer
Postat av: JENCIOUS

söt är du! :D <3

det är bra med mig, svimmade ju igår och så, så idag är dt mkt bättre! :)) <3

hur är det med dig sötaste? :) <33333

kram! <3

2011-02-03 @ 21:39:18
URL: http://jencious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0