28/12-2011

Hej älsklingar!


Jag vet att det är kass uppdatering men det är för att jag har lov och försöker vara social och inte sitta framför datan så mycket :D!Haha.
Jag har gjort allt möjligt under dem här dagarna, vi överraskade Milan eftersom han fyllde år,dagen där på firade vi honom,jag har varit med Boka & Valentina,haft galna stunder med Valentina,varit på Ice bar,shoppat med mammsen, har varit hemma alldeles för lite, har sovit för lite, varit och haft det bra med dem jag älskar och har kul med och så gjorde jag illa min fot osv. Jag gillar läget hursomhelst :D!


Nyår är om 3 dagar,kan ni tänka er och jag har inte en blekaste anning om vart jag ska vara,med vem jag ska vara, jag har icke köpt kläder osv osv.
Men nu ska jag duscha och käka en snabbis och dra med gänget till milan,vi ska prata om  nyår osv :)!
Höra imorgon! Kram ♥

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - tävling!

ha en underbar kväll! :D

2011-12-28 @ 19:44:40
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0