Dagens.

Dagens humör: Hypad XD!

Dagens mående: Bra :)

Dagens borde: Sluta bita naglar -.-

Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens smink: Ingen smink.

Dagens klädsel: Jeans,tröja.

Dagens favoritlåt: Ana kokic-Idemo na sve

Dagens sms/samtal: Haha,Dajana & Niko ♥
Dagens planer: Sova,städa min brorsas rum eftersom jag har varit i den sen han var borta :P!

Dagens vill ha: /

Dagens längtan: Tills måndag,då min bror kommer hem :)!

Dagens saknad: Min bror ♥
Dagens beroende: Skratt ! ! !

Dagens sötnos: Dajana,pappa & mamma :) ♥

Dagens sämsta: /

Dagens fundering: Haha,jag håller det för mig den här gången XD!

Dagens motto: /



Kommentarer
Postat av: beccis

hej sötnos :) har du något bra tips på vad man kan göra idag? har supertråkigt just nu!

2011-08-28 @ 16:30:06
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0