12/08-2011

Heej fina folket :)!Allt bra med er ?
Jag mår fint. Spenderar mina dagar med ina fina vänner :)!Igår träffade jag Zaneta och hennes fina bror :) ♥!Vi spelade monopol och hade det kul,sedan gick jag & zaneta ut på en promenad :)!
Efter det träffade jag min sötnos Dajana :) ♥ !Vi var i stan,hade det kul som vanligt :)!
Träffade Shayan och sen Ramazan.Shayan e så rolig :) ♥ !Saknar mitt gäng från skolan faktiskt.
Men någ om det :)!Duschade precis,ska lyssna på musik och bara ta det lungt nu .Senare tror jag att det blir häng med mina små kusiner :)!
Puss på er babes ♥ !



Kommentarer
Postat av: zaneta

hihi sötaste min<333

2011-08-12 @ 21:06:40
URL: http://stoltpolackkk.blogg.se/
Postat av: Kajsa Nihlen

SJUKT SÖT TJEJ !



En liten fågel viskade i mitt öra att du var sugen på en ONEPIECE.

Jag lottar ut det NYA MODET utav onepice på min blogg.



Kram<3

2011-08-14 @ 12:30:39
URL: http://kajsanihlen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0