14/09-2010

Heej sötnosar <3!

Jag hade inte tid för att blogga,men nu har jag det :D!Ni för höra va som hände under den här dagarna :)!

LÖRDAG:

I lördags åkte jag till skäris för att köpa lite saker,drog till jobbet efteråt....Sen så kom Marko..och Stefan :S!I alla fall...Åkte hem efter jobbet,duschade,fixade mig och åkte med pappa o Nikola för att hämmta Dajana,sen åkte vi till Maja <33!Bästa födelsedagen jag har varit med om på länge!Skit kull :D <333!Jag skrek o sjöng som fan XD!Hade skit ont i halsen efteråt och har det fortfarande :P!Men det var värt det :)!Sen lärde mig milos hur man dansar :)!Sen så drev jag med komsija Daki XD :P!!!Åkte hem vid 03:00....Lägger upp bilder senare,orkar inte nu :/ <3!


SÖNDAG:

Vaknade vid 12 : ? !Åkte till Steffi,han fyllde år :)!Min bebis <333!VAr där typ hela dagen....Dajanas lille bror fyllde oxå år :)!Grattis Viktor <33!Var inte på nån bra humör sen,men jaaa....


MÅNDAG:


Vaknade vid 07 : 00!Mötte upp min kochanie och åkte till skolan....Värdens äckligaste vädret-.-!
Det var kul,vi lekte o arbetade i grupper tills några töntar inte tog in sig till skolan och började hota : (-.-!Jag blev faktiskt rädd...Men det löste sig,de blev utslängda :D!Sen slutade vi tidigare...
Jag mötte upp pappa och vi åkte för att hämta mitt ID-kort :D!Wiii :)!Sen så gjorde pappa en macka till mig,värdens godaste :D :P <333!Sen åkte vi hem...Jag åkte till skäris,blev förbannad,köpte inte ett skitt :(!El ju,en armband-.-!Sen kom kusin vitamin :D<3!Vi åt glass,åkte till kungens kurva,handlade i city gross XD!Sen åkte vi till mig...Vi dog av garv med niko XD <3333!

IDAG:

Vaknde vi 06 : 30 :(!Fixade mig och drog mot hallunda!Mötte upp min kochanie <33!Vi åkte till skolan...Hade läsning-.-!Sen hade vi uppdrag...bähh x(!Sen drog vi ut o lekte :D!Skit kull vi körde pepparkakskull och kramkull x)<33!Hade lunch,sen håltimme x)!Drev med alla,sen misshandlade mig Deniz,han spelade trumma på min huvud XD :(!Sen så softade alla....På walla hazim XD!Hhahahah....bästa asså XD!!!Har värdens bästa klass <33333!!!!Sen hade vi engelska,slutade lite tidigar :)!Åkte hem,var helt död...Gjorde matte o så :)!
Sitter o chattar med Daniel,Ramazan,Alione och messar med några x) <33!

Sköt om er,hörs....kraaammm <333!



Kommentarer
Postat av: zaneta

bästa dagen :D älskar dejjjjjjjjjj! <33333333333333333333333333

2010-09-15 @ 21:45:30
URL: http://stoltpolackkk.blogg.se/
Postat av: Andji

Jag älskar dej med :** <3333!

2010-09-15 @ 22:01:05
URL: http://bebbiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0