Fest snart =D <3!

Heej...:) <3!

Hann inte blogga igår....Var i skolan en snabbis sen i stan med Chanta :) <333!Sen så träffade vi Dajana :)!Jag & Daja var i pizzicato XD!Bästa ju XD!Sen så åkte jag hem....Åkte med Dajana & Niko sen till Hagsätra,vi hade mys kväll hon maja i milan :D <333!Skit kul <333!Kom hem runt 01 : 00 !
Vaknade vid 09 : 00 imorse,åkte med mamma till skäris,,,Vi klippte oss :D!Åkte till Jobbet sen,sen var jag med Daja i skäris <333!Köpte mascara o lösaögonfrannsar (A)!Drpg hem...
Sen så träffade jag Boka :D <333!E hos henne nu,vi fixar oss...Ska på fest ikväll :D!Lääännggtttaarrr <333!
Ha en bra kväll,hörs <3!

P.S. SAKANR PAPPA O MIN KUSIN FILIP PETKOVIC <3333!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0