23:59

Heelloow <3!

Som ni vet var jag på fest igår :)!Det blev knazz i början för att vi fick ingen bord -.-!Det var övvveerrdddrrivveeettt mkt folk :O !!!Sen så sjöng Aca :D!Skit kul,alla var där :)<33!Sen så drev vi :)!Såg Stefan,Marko,Nesa,Ana R o många mer :)<33!Marko retade sönder mig XD!Sen så fick jag en ros av Dajana (A) :D <3333!Så misstänke några från vem det var XD!Njahahaha :P!Åkte hem vid 03 : 00!Hade skit ont i benen :S!Sommnade direkt...

Imorse vaknade jag vid 11 : 00,drog med skäris,köpte frukost i pressbyrå och åkte till Älvsjö sen :)!Sen så träffade vi Maja,Dajana,Tasa,Miki,Viktor :)<33!Åkte till folklor :)!Kom hem vid 17 : ?,sen sommnade jag och sov typ till 21 : 45 :S :(!Satt vid data,duschade osv...Slänger in bilder under veckan när jag hinner...

Vet inte hur det blir med bloggandet,har mkt plugg o ska börja gymma igen med kusin vitmain :) <33!
Måste köpa ny jacka,stövlar(UGG),camera,MOBIL!!!!!!!!!Osv...

Gott natt,sov gott <333!

P.S. Längtar tills att pappa ska komma hem <333!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0