20/09-2010

Heej sötnosar <3!

Dagen började med att jag vaknade vid 06 : 30 :O :/?!Ficade mig o mötte upp kochani <333!
Vi drog till skolan,skolan var toom :P!Sen så hade min kochanie hemspråk o jag gjorde matte XD!Sen så hade vi läspass,Zaneta blev utslängd XD!Senhade vi rast...Drack värdens äckligaste kaffe :(!Sen hade vi matte,det gick skit snabbt :D!Efter det hade vi bkf o vi jobbade lite i grupper osv....Sen så hade li lunch o vi skulle ha aol efteråt,men vi fick gå hem :D!!Jag och Zaneta dödas o jagades runt lite XD!Daammp :P!
Sen så hämtade mig pappa :D <3333!Vi åkte för att fixa en grej i timba,sen hämtade vi Niko :D <3!O drog till felmingsberg/visätra...Hämtade passs :D :D :D!!!Änkklliiggeeennnnnnnnnnn :D!Sen köpte vi milka chockolad :P!Åkte hem o gjorde lite uppdrags läxan...Pappa o Niko städade förådet,hade kännsla att jag ska flytta fan :S!
Sitter och lyssnar på musik...Inget speciellt :/!Ändrade lite designen,tills jag inte fixar en ny!
Men had det bra så länge,vi hörs <3!


Kommentarer
Postat av: zaneta

du gjorde mig glad nu (A) sötnos!

Volim te ljubawi! ;***** <333333

2010-09-21 @ 06:39:32
URL: http://stoltpolackkk.blogg.se/
Postat av: ella/dellhz

bra du är på att blogga :D

skit fin blogg också ;)

2010-09-21 @ 07:38:29
URL: http://jonnaceline.blogg.se/
Postat av: Andjela

Zaneta...Hihi,kocham ice <3333!

Ella...TACK :* <33333!

2010-09-21 @ 22:03:00
URL: http://bebbiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0