18/09-2010

Heeej <3!

Hann inte blogga så mkt igår....Var i skolan,hade musik-.-!Ska byta pallar värkligen inte nån mer....!!!
Sen så kom Kochanies kompis :)!Feett rolig x)<3!Sen så drev vi med Camilla,Sara,Dennis,Ramazan och Alione :)))!Vi slutade vid 14 : 45 -.-!Åkte till Slussen och mötte upp kusin vitmain :D <3!Vi åkte till Nacka forum...Hittade klänningen fast i svart-.-!Tog den i alla fall,ska kanske byta om jag hittar vit :D!Vi vandrade runt där,pratade,garvade osv :)!Sen åkte vi tillbaka till Slussen,vi åt glass i Donken :P!Sen åkte jag hem...Sen så såg jag e skiittt snygg kille,o han e serbbb :D :P!!!!Guuuudddddd :P<333!
Duschade osv när jag kom hem...Sen åkte jag med pappa till Kungens Kurva och köpte lite saker(lägger bilder när jag hinner)!Sen så åkte vi em...Åkte med Niko till Hagsätra sen,träffade kusiner där...Vi var i donken sen träffade vi Daniel :)....Kom hem vid 01 : 00....La mig vid 02 : 00 :S!
I morse vaknade jag vid 10 : 00 drog till mälarhöjden....Osv!Kom hem o duschade nyss,ska tårka håret o fixa mig!Ska till Dajana med Miki,Maja & Niko,Dajanas lille bror ska ha kalaass :D <3!Sen vet jag inte vad händer...Men vi hörs :) <333!Kraam :*


Jag & Nemanja


Kommentarer
Postat av: zaneta

jag älskar dej babe! Finaste bilden! ;***

Haha hade skit kul igår ;** <33333333333

2010-09-18 @ 22:10:48
URL: http://stoltpolackkk.blogg.se/
Postat av: zaneta

tack det samma baby! <33333

2010-09-19 @ 20:17:35
URL: http://stoltpolackkk.blogg.se/
Postat av: Andjela

hehe...tack sötnos:***!

Älskar dej <33333

2010-09-19 @ 20:29:20
URL: http://bebbiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0