07/09-2010

Hej bebisar ♥ !

Hur mår ni?Själv mår jag bra,håller på att bli förklyd tror jag :(!Men hoppas inte den...
Dagen har gott snabbt :)!Mötte upp min man o drog till skolan,båda var helt döda:(!Hade läspass,alla sov XD!Sen kom nån färfattare,vi skrev om bönan och snöret XD!Sen sommnade Lovisa XD!Sen lekte vi,hade fotboll o dans-stopp XD!Vi fick gå på lunc tidigare o började senare XD!!!Hade datorkunskap och sist engleksa...doog XD!Drev med Zaneta,Ramazan,Lovisa och Dennis XD!!!Slutade vid 15:30,åke hem sen...Åt,sen sov jag typ fr 17 : 00 till 20 : ? :S!Fann assåå,vill inte bli sjuk :(!Sen åkte jag med pappa o köpte pizzaa...
I helgen blir det fest hos kusin vitamin :D :D :D <3333333!Ska duscha nu,sen lägga mig,sköt om er,puss <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0