03/09-2010

Heej folkt :)<3!

Hur mår ni,har ni sovit gott :)? Själv mår jag bra förutom jag jag e trött och vill sova mer men kan inte :/?Jag vaknade av mig själv vid 07 : ?....Sen somnade jag om x)!Gick upp vid 08 : 30!
Hann inte blogga igår,men ni får höra här lite :)!
Vaknade vid 07 : 30!Nikola(komsija) skremde livet ur mig :S :O=!Började 09 : 30 med läs passet,sen hade jag aol och sen matte,det gick jätte fort...Sen hade vi ulls och kort uppdrag,vi lkete XD!Osv...(väedens goooddaasssttee parfym :P)!!!!...Slutade vid 14: 30 :)!Åkte hem med min fru man sen <33 :*!
Sen åt jag en snabbis och åkte med pappa för att hämmta niko fr skolan :)!Sen såg jag Dayhana och Dairon.Åkte sen  till Skäris för att träffa kusin vitamin :D <33!Vi träffade Suza oxå :)<3!Sen vandrade vi runt lite!Efter det drog vi till mälarhöjden o då träffade jag Filip(stefans kusin) :/!Vi gick till Dajana <3!Sen åkte vi tillbaka till skäris XD!Efter det åkte vi hem till mig,tog en promenad till Mälaren,sen satt vi med Niko utanför :)<3!Duschade efteråt,gjorde inget speciellt :)!Låg och läste gammla sms osv,blev fan påmind!Har skulld känslor :(?!Mennn jaaaa...Sen sommnade jag...
Ska dra nu,hörs sen!Puussss <333


Jag & Darsi (hans tass e skadad :( ) <333!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0