01/09-2010

Hej allesammans :)<3!

Fann va tiden flygerrr :O!?1. September idag  redan :S?!Dagen började med att jag vaknade vid 07 : 00 (tror jag )!Fixade mig och mötte upp min gay man :P<3!
Åkte till skolan...Sen löpppaadde vi till skolan,för att vi märkte att vi hade 2 min kvar XD!
Hade läsning första lektionen-.-!Boorriinng!Sen hade vi matte,det gick skit snabbt...Efter det hade vi svenska.Vi ritatde nån skit...Zaneta beskrev o ja ritade,sen tvärt om XD!Sen hade vi idrott...Det var ganska kul,vi hade krig med bollarna först XD!Sen så lekte mi svansen,o nån skit där vi skulle gå till andra sidan utan att ramlaa från bänken?!Värdens äckligaste kännsla var när alla e svettiga o kramasss -.-!Bläääääääähhhhhhh :S!?I allafall....Hade lunch sen,eftre det klassråd och sist engleska..Vi slutade vic 15:50!
Sen var det kaos i tunelbanan :O!?Tur att jag såg Nemanja,han drog in mig och Zaneta XD!Han misshandlade mig XD!Dajana var oxå där :) <3!Asså ingen luggtt,höll på att döö x(!Duschade o åt när jag kom hem,sen åkte jag tillMälarhöjden,åkte med Dajana till skäris sen...Köpte bara en tjock skrivhäfte :S!Hittade inget annat :(!Buhu:'(!Åkte hem sen....Duschade nyss :)!Ska göralite matte sen sova :)!Hörs imon,puss <3!!!



Humör: Ganska bra :)
Planer: Göra lite matte,sen sova :)!
Roligaste: Idrotts lektionen x)
Tråkigaste: Att jag inte hittade det jag ville -.-!
Äckligaste: Svettiinggaa krraammaarr x(!Usch -.-!
Borde: Lägga mig :)?!
Längtan: Jugge festen <3!
Beroende: Röd färg x)!?
Vill ha: Röda klack fr top shop :(!!!!
Dagens saknad: Maja &Romana <3!
Frisyr: Uppsatt & inbakade på sidan...
Klädsel: Ruttig skjorta,leggings,linne...
Låt: Har många :/?!
Önskan: Att det var sommar (A)!
Dagens fundering: Mkt...:/


(I montenegro)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0