00:28

Hej på er ♥ !

Dagen började med att jag vaknade vid 10 : 00!Var feett stressad :S!Plattade håret,fixade mig och gick mot hallunda!Och ciana åkte till hallunda,värsta stressen XD ♥ !Åkte till skolan,hadde matte brov,det gick bra tror jag :)!Sen åt vi mat,softade lite och mötte upp resten av klassen vid tvärbanan!Vi åkte till Älvsjös mässa!Det var inte så jätte kul men jaaa...Bästa när vi tog godis,kakor och saft XD!Hahaha...Vandrade runt där med klassen osv :)!Sen paddlade killarna och Denniz höll på med hans rollstol XD!Åkte hem efter det...Softade bara,tittade på tv,duschade o så...Var ute såg Nikola o min habbibi :) ♥ !
Alla sover,jag lyssnar på musik och tänker :S!Men en av bra saker e att värden bästa pappa kommer hem på söndag :D :D :D!!!Halleeelluujjaaaaa :D :D :D ♥ ♥ ♥ !!!
Imon e jag ledig (Y)!Bässttaaa ♥ !Men ska dra till Tumba gymnasium o träffa lite folk :P!Sen ska jag till Farsta osv :)!

Sköt o
m er så länge ♥ !Caooo...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0