00:03

Heej bloggen <3!

Som ni vet var jag i skolan...Hade läspass första lektionen,sen hade vi matte,bkf,lunch och aol :)!
Slutade vid 14 : 00...Drog till bibblan med Cianta :)<3!Sen gick jag hem....
Var med Niko i hallunda sen,sen tvättade vi :)!Prommenerade till Ica maxi,köpte lite grejer o drog hem :)<33!
Sen pratade jag med pappa :D <333!Han kmr hem på söndag,yyyuupppiii :D!!!Längtarr <3333!
Såg habbibi min sen :D<333!
Sen så såg jag att vi e lediga hela dan på fredaaggg,,halleeellluuuiiiaaaaaa :D :D :D!!Pallar ändå inte med musik :P!Det blir en soft dag :)!Pluggade lite inför provet imon osv :)!
Sitter och målar naglar nu :)!Har fotografering igen imon :O?!Skummt men jaaa?!
Ska nog sova snart,måste vakna tidigt imon :S!Sov gott,puss <3333!




Dagens planer: Lägga mig snart?!
Dagen vill ha: Sol,värme... 
Dagens klädsel: Leggings,hood :)!
Dagens smink: Ingen..
Dagens frisyr: Uppsatt :)!
Dagens saknad: Pappa <333
Dagens humör: Så där:S?!Ont i hela kroppen :(!
Dagens sms/samtal: Av Maja :) <3!
Dagens borde: Åka till skäris..:/!
Dagens sötnos: Kusin vitmain :)<333!
Dagens längtan: Söndag(pappa kmr),Seka(fest) och November(Tjeckien) :D <333!
Dagens sämsta: Ondödig tjafs?!
Dagens fundering: Mkt :/!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0