29/10-2010

Tjaa på er <3!

Jag skulle lägga iblder igår,men gick ut istället :/!FÖRLÅT <3!
Idag vaknade jag 10 : 00...Städade heellaa huset (A)!Sen dusuchade och träffade Boka i hallunda :) <333!
Vi åkte till stan,köpte en masssaaa inför imon(fest :D ) :)!Sen åkte vi till Boka.fixade naglar(slänger in bilder på söndag,alla)!Sen kom en kompis hem til henne,jag o boka dog av garv XD <333!Älskar dej min lillla gris :* <33!
Sen så hämmtade pappa mig,satt med honom sen,vi åt ooch kollade på ngn skit på TV :)!
Ska med pappa och hämmta niko sen!Han e i middgård,jag orkade inte gå dit :S!
Imon ska jag jobba,sen fixa mig hos Boka och sen feessstttaaa :D!!!Längtaaarrr :D :D :D <3333!
Men ska rulla nu,vill inte va framför datan :D!

Byeee <333

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0