26/10-2010

Shululululu :) <3!


Hann inte blogga igår...Men träffade Maja i skäris,vi var där lite,prommenerade till kungens kurva sen....Vi pratade,skrattade osv :)!Kärle till  dej musse <333!Sen åkte jag hem...Hade gäster...
Sen så badade jag,pluggade osv :)!La mig ganska sen...

I morse,var det svårt att kliva upp :S!Vaknade vid 06 : 15 :S!Fixade mig och drog till bussen,åkte en sam till skolan :(!Föra att cianta jäveln missade bussen men aaa :)<33!Hade läsppas första lektionen,garvade åt Ciantas skrivstil XD!Sen hade vi uppdrag,skrev uppsats...Sen var jag klar,gjorde datorkunskpas uppgiften,sen hade vi ULS...Efter det hade vi lunch.Cianta & jag dödades XD <33!Fick göra vad vi ville på datorkunskap,för att Zeidon var tvungen att hjälpa några...Typ halva skolan satt o snackade :)!Dog av garv XD!hahahah...asså gud XD!Sen så softade vi vid cafiterian :P!Min bebis var där XD!Vi drev :P!Hihi,sen hade vi engelska,alla var döda :O :s!Vi slutade vid 16 : 00 !Åkte hem,fick min jacka :)!Mysigt :P(lägger upp bilder imon,orkar inte nu)!Sen latade jag mig,duschade nyss.Sitter o lyssnar på musik,har ont i huvudet :S!Men aa...

Vi hör sen <333!

P.S. 8 dagar kvar =D <33!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0