25/09-2010

Hej på er :)!

Igår satt jag och tittade på film ''vid din sida''!Den e faktiskt bra :)!
I morse vaknade jag vid 07 : 00 fixade mig osv sen drog jag till bussen,ciantaaa hoppade in :) <333!
Vi drog till skolan hade läsåass först,sen hade vi matte,var med bara på genom gången...Sen var jag med Johanna på samtal hos rektorn...Var dät typ i 70 år,kom in på halva bkf lektionen :S!Sen dödades cianat & jag vid skoåp XD!Ring ring XD <333!Efter det hade vi lunch.Lilly var i min skola,så hängde med henne lite :) <333!Sen hade vi aol...Dog av garv,Alione e skit rolig XD!!!Slutade vid 14 : 00!Åkte hem med pappa :)<3!Åt och chillade med pappa...Sitter o lyssnar på musik nu :)!Ska tagga med Maja snart,jag bloggar senare och lägger bilder :)!

Mwaah <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0