24/10-2010

Heej bebisar <3!

Dålig uppdatering i helgen,men aa...Ni får höra här lite nu :)!

I lördags vaknade jag vid 10 : 00 duschade.fixade mig o drog till Mälarhöjden.
Var med Dajana :)<3!Vi jobbade,pratade osv...Fick skit ont i blindatarmen igen -.-!Men aa...
Sen kom Sandra...Så vi drog till Dajana sen...Maja,Miki,Milos & Niko kom sen!
Vi drev sönder,skit kul :)<3!Åkte hem vid 00 : 00!

I morse vaknade jag vid 10 : ?!Duschade,fixade mig och åkte med Niko & pappa till Älvsjö!
Vi mötte upp alla där och åkte till folklor...
Där var Stefi,Kristina o min farbror :)<3!Sen så Dansade vi typ,jag drog tidigare...
Var med min habbibi-cuca,hon hämmtade mig...Sen fixade vi lite saker,åkte till Handen,sen till skärholmen...
Jag köpte nya UGG,en svart klänning i MQ och en vitt linne i Bik Bok (lägger in kanske bilder när jag orkar)!Sen gick vi runt lite,hittade inte allt jag ville :S!Meenn aa,det får bli nån annan dag,åt glass o drog hem...
Ska äta snart,duscha,osv...Bloggar senare!

Nåss via lur,mwa <3!

P.S. Tjeckien om 10 dagar <333!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0