20/10-2010

Heej på er gott folk :) <3!

Hur mår ni :)?!Själv mår jag jätte bra och e glad :) !
I morse vaknade jag i tid :P!Fixade mig och drog till bussen...Cianta hoppade in sen :)<333!
När vi kom till skolan kom jag på att jag glömmde min nycklar -.- XD!Så vi brottades med alla saker i Ciantas skåp XD <3!Vi hade läspass,sen skulle vi ha matte men Joel e sjuk-.-!Så jag ritade på kochanies ryg x)!Efter det hade vi svenska,sen idrott...Vi spelade innebandy :/!Sen hade vi lunch,min kochanie glömmde matkort-.-!Sen spelade alla typ pingis...Vi hade klass råd och gjorde brand övning XD!Hhahah...När jag skrek W**** & L*** XD!Sen rotade vi i L**** skåp XD!Hhahah inget låååsss XD!Hhahha...Sen så misshandlades och våldtogs jag & Cianta XD!Båda fick cp ryck XD<333!Och sist hade vi engelska...Vi slutade lite innan 16 : 00 :S!
Pluggade när jag kom hem,vi har överdrivet mkt plugg :O!Men jag blev glad när jag såg mina betyg (A)!Yuppii :D!Sen så duschade jag osv...Ska sova snart...
Åker till Tjeckien om exakt 2 veckor :D :D :D!!!Saknar Maja ;( <333!

Vi hörs imon,sov gott,huggs <333333!

P.S. MA KO SE TO ZALJUBIO (a)!





Bjuder på lite cp bilder x)!










Kommentarer
Postat av: zaneta

äslar dig! :D alltid lika kul me dig söt! <33333

2010-10-21 @ 22:34:13
URL: http://stoltpolackkk.blogg.se/
Postat av: Sofie

Härliga bilder =)

2010-10-26 @ 08:03:13
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0