15/10-2010

God dag folket :) <3!

Det blev ingen uppdatering igår...
Men hadde läspass,sen prov i aol,sen matte och lunch...Vi spelade bomberman som vanligt :P!Dödades med Deniz & Jasin,jävla misshandlare båda två :P <3!Sen hadde vi uls och uppdrag,vi tittade på nån film osv...
Vart hos min farmor,Stefi tappade sin första tand förre igår :D!Hihi <3!Spelade kort med kristina och gosade med Stefi...Stefi & Niko lekte sen :)!Åkte hem,rensade lite min dator...
Vaknade vid 11 : 00 idag,men somnade om så givk upp vid 12 : 00 :)!Lyssnade på musik,duschade,plattade håret,målade naglar...Ska dra med mina föräldrar snart sen ska jag vara med Stefi & Krisitina :)!

Hörs senare,kraam <333!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0