12/10-2010

Heej på er :)!

Jag lever (typ) :)!
Igår var jag i skolan som ni vet...Sen åkte jag hem och åt!Efter det åkte jag till Rågsved och musse mötte upp mig <3333!Vi åkte till högdalen XD!Ahahahah...Bästa dagen XD!!!Vi skulle gymma...Men XD!Ahahah....det blev feeettasstteee motsatsen,jag tror att ni inte vill veta vart vi hammnade efteråt XD!!!Hhahha...iaf var på donken XD!Vi pratade om allt :)!Vi skarattade osv :)!Älskar dej musse pigg min <33333!
Sen åkte vi hem till Musse :)!Vi dog av garv,retade Miki XD<33!Hhahah :P!
Pappa hämmtade mig sen,jag sommnade i bilen :S!Kom hem duschade och la mig vid 22 : 40 :S!

I morse var jag asss trött...Vaknade innan 07 : 00!Hadde läspass första lektionen,sen uppdrag..Vi kollade på tecknad och skrev sagor XD!Jag övade att skriva med vänster han och med vantar på XD!!!Hadde uls efter åt...Men fick gå på lunch tidigare (A)!Vi satt vid datorerna och drev...Skulle ha datorkunskap efter med det blev typ inte :S!Det var fight i skolan :S!Alla gjorde typ va de ville....Och sist hadde vi engelska prov...Jag hoppas att det går bra :/ !
Åkt hem med cianta<333!Vi var chockade efter vi hörde en samtal i skolan XD :O!Sen träffade jag pappa & farmor i hallunda...Så vi åkte och hämmtade Niko <33!Efter det lämmnade vi farmor och åkte hem...Vi åt,duschade efter det och sov!Vaknade för 20 min sen :S!Jag e skiiitttt tröttt och sliten :(!Vill ha lovvv!!!!
Mina ögon kliar och gör skit ont :(!
Jag tror inte att jag bloggar mer,men vi hörs imon i så fall !

Ta han om er,puss <33!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0