05/10-2010

Shululu :) <3!

Igår hände inget speciellt...Vart i skolan till 14:10!Sen i Centrum med Cianta <3!Åkte hem,sommnade i t.banan :P!Sen var jag död hela dagen...Gjorde power point läxan osv...
Idag vaknade jag vid 07 : 00!Fixade mig o drog till hallunda...Kom 10 min försent till lässpasset :/!Sen tittade vi på film -.-!Fett lång o tråkig...Ramazan jävla åsnnaaa bet mig,slog mig,nöp mig :(!Har fetaste blåmärken :(!Idiot...Sen hade vi rast,sen uls sen lunch...Jag & cianta åt kebbab i centrum för att skol maten var rutten :S!Sen så hade vi datorkunskap,det gick bra...Redvisade piwerpoint :)!Och sist engelska...Det gick rätt snabbt,vi skrattade,gjorde grejer osv :)!Fick sluta halv timme tidigare :)!Åkte hem osv...
Fick reda på att jag har hål timme fr 10:25 - 13:55 imon :O!Fuck it,skönt med överdrivet långt juu :O!
I alla fall...Såg att Dara kmr i novemberrrrr,jaaaaaaaaaaaaaaaaa :D!!!!Skit glad :D <3!
Ska dra mot sänge om typ 20 min....Men vi hörs imon:)!

Love you <333!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0