25/11-2010

Heej alla läsare :)<3!

Det var dålig uppdatering,men jag hann inte :(!Ni får höra lite nu :)!

Igår...Dagen började med att jag vaknade vid 07 : 00!Fixade mig och drog till bussen!Der var svin kallttt :(!
Cianat hoppade in :)<333!Vi hade läspass första lektionene,sen matte,sedan svenska...Alla flippade på Åsa XD!!!Sen hade vi idrott,det var skit kul,sen lunch,klassråd och engelska...El vi hade inte engelska,det var typ nån bio el man hjorde vad man ville,så halva klassen drog hem x)!
När jag kom hem åkte jag med mina föräldrar & Niko till Kungens.k vi hämmtade vår nya TV,sen handlade vi...
Efter det åkte vi till Visätra :)!Var där efter exakt 9 månader och lite till :P!Hade skit kul me Romana :) <3333!
Kom hem vid 22 : 00,duschade osv....

Idag....Vaknade lite innan 08 : 00....Fixade mig och mötte upp kochanie i fittja :* <333!Vi kom 5 min försent på grund av snön,så jävla Påse lät inte oss gå in på lektionen-.-!Idiot!Sen hade vi aol,alla var döda....Efter det skulle vi ha matte men joel var bo´rta så alla hade ngt annat för sig :)!Jag drog med min Cianta & Shayan och åt lunch :)!Efter det jobbade vi på uls och uppdragen....Fick damp,var chock trrröööttt -.-!Arbetet gick bättre än jag trodde :)!Slutade vid 16 : 00!Åkte hem med min bebis :*<3!Pratde med min Musse <333Drog till Dajana till Mälarhöjden sen :)<333!Sen drog vi lite till skäris och vi gick hem :)!Jag duschade,kollade på survivor :)!
Ska se vad som händer på fb lite,så återkommer jag :D!

Puss på er <333

Kommentarer
Postat av: zaneta

hihi älskar dej min bästa!! puss bebi ;*<333333333333 haha jävla påse xD hahhahahahb xD

2010-11-26 @ 12:57:04
URL: http://stoltpolackkk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar dig oxå baby :****************!!!

<333333333333333333

2010-11-28 @ 22:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0