00:19

Heej bebisar :) <3!

La mig skit sent igår...Sov bara 5 timmar :S!Va död när jag skulle upp!
Gick upp 06 : 10 fixade mig,åt frukost och tittade på tv...Blev skit rädd,tittade på ''Det okända''!Men ja :P!
Drog till t.banan sen...Det var full med folk redan i Norsborg :O!Åkte ensam till skolan :(!
Sen så såg jag min Cinata på skolan :)<33333!Vi hade läspass första lektionen,sen prov och uppdrag i f*cking 2 timmar!Blev galen :@!Men jag spelade bilijard med cianta :P<333!Hon lärde mih,hih ^^, <333!
Sen hade vi uls,alla hade rast typ XD!Hahah...Bästa,vi spelade bilijard igen med killarna från ftg :D!Vi dog av garv XD!Bästa <33!Efter det hade vi lunch,sedan datakunskpa,vi kollade på roliga grejer på youtube så lärde mig cianat om farmwilleeee XD!Och sist hade vi engelska...Gjorde typ inget :S!
Asså hatar tisdagar mest av allt....Jag lovar er!!!Men ja....
Vi slutade 16 : 00 åkte hem,jag åt och sommnade sen...Duschade och chillade...Titade på survivor...


Dagens

Dagens planer:
  Sova :),gå till skolan imon :)!
Dagen vill ha:  Sommar!!!!!!
Dagens klädsel:  leggings,tunika,kofta...
Dagens smink:  Eyeliner,mascara,rouge...
Dagens frisyr:  Plattad :)!
Dagens saknad:  Inget speciellt :)!
Dagens humör:  BRA :D!!!
Dagens sms/samtal:  Har flera :)!
Dagens borde:  sova mer :P
Dagens sötnos:  L*** & Cianta :D <3!!!
Dagens längtan:  Sommaren,Juggan,montenegro,resaaa <333!!!
Dagens sämsta:  Vädret :O -.-!
Dagens fundering:  Ingeeett :P !!!






Ska sova nu,hörs imon!Sov gott<3!Puss,puss <333! 
 


Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

TÄVLINGSDAGS!



Gör någon glad - ge bort en canvastavla!



I samarbete med SUMOpix lottar jag ut ett presentkort värt 300:-



Lycka till!

2010-11-24 @ 22:55:31
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0