21/11-2010

Heej sötnosar :)<3!

Vaknade runt 12 : 00 idag...Min bror satte  på lung musik och sa att han skulle väcka mig snart(innan 10 : 00 ) men jag sov lite längre XD!Fixade mig,åt snabbt och åkte med pappa o niko till Älvsjö :)<3!Mötte upp alla där....Vi började senare för att det var nån ''samtal'' om Tjeckien :/!Iaf...Jag satt med sandra medans och danasade med Anja XD!Hhaha XD!Vi hade skit kul...Efter det började vi :)!Kristina stannade med oss :)!Vi ska till Göteborg på fredag(natt)!Yuuppii :P!Iaf...Vi var klara vid 15 : 40...Pappa hämmtade oss :)<3!Vi åkte tiill coop forum,sedan hem..Vi hade gäste...Jag pluggade matte :)!
Duschade,målade naglar :)!Allla sover nu :P!Jag springer runt :P!Ska l'gga lite bilder sen sova :)!

P.S. Grattis Saco :)<3!

Vi hörs imon,ta hand om er :*!Kraamm <333!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0