14/11-2010

Hello!

Va händer folk?
Hann inte blogga :S!Men i fredags minns jag fan inte vad jag gjorde :S!O jusste...Var hos steffi o kristina,fixade lite min blogg design...Jag hade skit ont i högra örat...Sen kommer jag inte ihåg nån mer :O :S!?Jag börjar bli gammal och glömmer saker :(!
I lördags var jag och jobbade:)!Dog av garv med Dajana XD <33!...Pappa & Niko hämmtade mig & dajana sen åkte vi till henne,bytte om och Maja & Miki hämmtade oss!Sen åkte vi till stan till en restourang(kod stamenka :P )!Var där...Åka med mina föräldrar & niko till Akuten :S!MIn mora mådde inte bra,men nu är det bättre :)!Sen så var jag ute med Marija S. o Niko typ till 01 : ? !
Idag vaknade jag vid 12 : 00...Hade skit ont i öronrn,Niko hadde problem med tande igen så vi gick inte på folklor :/!Var hos stefan & kristina :)<3!Sen fixade jag lite saker sen kom stefan & kristina :P <3!Var i farsta med pappa & Nikola efteråt :)<33!Duschade när jag kom hem,ska måla naglar nu och fixa mig till imorgon :)!

Vi hörs imon,sov gott...HUGGS <33333!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0