01:31

Heej på er :P<3!

Kan börja med att säga att jag looovvvaaarrr att lägga bilder imon kväll :)!Lovar,lovar,lovar :)!
Tillbringade halva dagen med min pappa :)!Vi åkte till bussen(wozaci),blev skit ledsen när jag såg bussen,fick största kännsla att åka till Juggan :(!Buhuuu :(!Sedan handlade jag & pappy :)<333!Vi shoppade lite kläder sen :P!Drev med pappa,han e skit rolig :D <333!Åkte till stefi  kristina sen....
Efter det åkte vi hem,niko o jag fixade oss och drog till bion :)!Vi träffade Sandra,Maja & Miki :)<333!Såg Lovisa & Wallid XD<3!Köpte biljeter,prommenerade,jag pratade med min musse och drev med Milan :)<333!Vi såg på Saw 3D!Filmen är tunnggg med fet läskig och lite äcklig :S!Blev skit stressad av filmen :(!Men det var kul ändå :)!Sen drev vi,tjockisar åt på donken osv :P!Vi hade skit kul iaf...Älskar er <33333333333!!!
Pappa hämmtade oss vid  23 : 30 :)!Det började snöa :(!Kom hem och slängde kläder i tvätten :P!
Fixade bilder och chattade lite :)!Lägger upp bilder imon,lovar :D!

Ska sova nu,e jävligt trött!Gott natt,sov söt!Puss på kind <3333!

 
Jag i tjeckien :P!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0