Bilder

Heej bloggen...

En kort inlägg...Pluggade nästa hela dagen :O?!Vart i fittja hos stefi min älskling!
Han är så gullig,älskar dig ass mkt gubben :* <3333!Han frågade:
Andjeo,jel oces ti da se igras sa nama<3!Minn lilla hjärta <333!
Är ganska trött nu och på lite dålig humör :(!
Saknar dig minn bonndddddddddeeeeeeeeeeeee <333333!
Duschade nyss,ska plugga lite till,sen ska jag sova!
O juste...Igår var det 1 år hur jag är vänn med Boka :D <33333!
Messar med Dajana nu....<3333!Boka skickade musik osv :))) <333!
Här är bilder jag har lovat...Hörs imon,är ine på humör att blogga :/!


Jag & Nemanja


Hoppaa :P!Var på nära att rammla här :S




Boka,Nikola & jag


Boka & Nikola


Nikola & Mirko


Boka,Tatjan & jag



Pallar inte lägga mer bildder...lägger mer imon!
Bye,puss <3



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0