31/05-2010

Shululululu...

Dagen började med att jag vaknade 07:10...Varr jätte stressaaad :S!!
Åkte till skolan...Hade hemspråk första lektionen...Stannade mer så jag kom försent till so XD!
Det var ändå kaos som alltid XD!Sen hade vi lunch...Jag & Zaneta drog till standen...Låg på bryggan x) <3!
Sen tittade vi på nån film...Och sist gjorde vi matte prov och svenska...Kom hem vid 16:00!
Är ganska trött och lite deprimerad...men,men...Det löser väl sig :(!
Fan va tiden flygger asso :O?!Det är första juni imon :O!?Och börjar få panik...Måste köpa kläder till avslutingen...:S!Venne vad jag ska ha på mig...Faann oxå :/!
Ska dra och duscha osv nu...Laddar upp bilderna sen...Ha det bar så länge,kram <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0