26/05-2010

Halluw bloggen :))

Hann inte blogga igår...Eftersom jag var död hela dagen!Dagen började med att jag vaknade 06:30....Var i skolan 07:40 -.-!Vi hade bild förs...Maria(läraren) dampa på oss så vi var tvungna att städa x)!Sen målade vi oss själva,sen hade vi språkval,men vi fick bygga...Blev klar med allt :D!Min kochani hjälpte mig,hon målade min tak på huset :D <333!Sen ställde i upp alla grejer,städade osv....Sen hade vi redovisning,våran teater var bäst XD!
Sen hade vi våra jag utstälnningar...Var i skolan till 21:(?)!Pappa hämmtade mig,så var hemma vid 22:00!Sen duchade jag och åt...Och sen la jag mig,pratade i telefon med min gurka(Dajana :P) <333!Sen sommnade jag :P :D!
Idag började dagen med att jag vaknade vid 06:45...Drog till skolan...alla var döda,alla sov...
Vi hade jag utstälnning till små barn....Fick värdens sötaste nalle :D <33!Tack shamo miin :D <3333 :*!Sen hade vi matte,jag var inne på fb och surfade på nätet med min shamo :P <333!Sen spelade vi spel XD!Hhahaha :P!Alla var tysta,ingen sa en enda ord XD!Fett kul :P!
Sen hade vi lunch,jag drev med min shamo....Sen hade vi idrott...och sist hade vi slöj:)!Håller på att bli klar med min gittar :D!Yeah...stannade typ till 16:00...Meeenn aaaa....Sen promenerade jag,rex och shamo :D <3333!
Kom hem helt död...duschade och åt...sen la jag mig...Sov som en bebis :)!
Ska typ dra och fixa lite saker nu...
Imon ere vanlig skoldag tror jag,om vi inte får sluta istället för teman :D!Hoppas vi får :D!
Men ni får ha det så bra så länge,så hörs vi imon :)!Ska lägga bilder imon...

Puss och kram :) <3

Kommentarer
Postat av: Dajana

Hahaha, hoces i ti biti k'o "onaj grubi covjek" pa pravis sebi gitaru da imas na sta da sviras onako grubo? Hahahahahah! :P <3<3<3

2010-05-27 @ 09:19:49
Postat av: Daniel

Hejsan ursäkta detta utskick men kan inte snälla du hjälpa mig genom att rösta på min spellista :)

Skulle uppskattas hur mycket som helst! :) http://forfesten.se/?page=details&id=350

2010-05-27 @ 09:39:23
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/
Postat av: shamo<33

hahaha älskar dej shamoooo min <33333

2010-05-27 @ 12:44:36
Postat av: Andji

Dajana...Ocu i ja da budem gruba zena XD!Hhahahah :P <333!



Shamo...Love you 2 <3333

2010-05-27 @ 22:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0