23/05-2010

Heej bloggen...

Det var dålig uppdatering eftersom jag inte har haft tid :/ :)!
I fredags var jag i skolan typ till 15:00 :S!Var tvungen att bugga huset-.-!
Min ruttna älskling Zaneta gjorde illa sig!Kry på dig bonde :P<3!
Sen var jag ute med Dajana,sen hos ,mig :D<3!
Blev feettt rädd när det började åska :O?!
Sen cyklade jag med Nikola,Mirko o Nemanja till hagsätra -.- :O!
Hade skit ont i hela kroppen...Kom 02:30 hem XD :(!
Var död när jag kom...

I lördags vaknade jag vid 11:00...duschade,fixade mig och väntade på dajana :)<3!
Pappa sjusade oss till Milan,han firade sin födelsedag :D!Det var skit kul...Vi var skit många där...
Milan,Maja,Marko,Stefan,Dejan,Dijana,Julia,Dajana,Vlatko,Violeta,Tatjana,Nikola,jag och Zeljana,men hon gick efter typ 10 min :/ <33333!
Det var värkligen kul :D!Det bästa är när jag,maja,dajana & julia åkte och skulle hämmta pizzor XD!
Högsta musiken och alla fönster var öppna XD!Vi sjöng som fan,alla stirrade XD!
Kmr aldrig att glömma :D!Bästa dagen :D <333333333333333333!
Sen åkte jag hem...Vart med Stefan och kristina :) <333!
Sen på kvällen kom Nemanja,vi satt vill 02:30...Var helt död,höll på att sommna x)!

Idag vaknade jag vid 12:45...
Vart med steffii på tränningen,min lilla ängel :) <333!
Sen kom vi hem till mig,steffi och jag lekte sen spelade vi super mario XD :$!
Asso vädret är helt ruttet igen...:S!Varför ?!
Sitter och messar nu...Har skit tråkigt...Inget att göra...Ska åka med pappa till fittja sen tror jag...
Imon blir det  stress i skolan :S!Vill inte gå :P!
Ska dra nu...

Hörs,bye <333!

 


Kommentarer
Postat av: Dajana

Kao Monte Carlo sija Montenegro, brod u Marini (haha! :P)....a ja vec sada znam da znam, da takvog videla nisam-seksipilan i tako atraktivan, i tako elegantan. Crni smooking, I like the way you're talking, i like the way you're smoking. ne ponovljiv ko 007 pa mislim dok ga gledam...NAPRAVI MI SINAAAAAAAAAAA...:D:D:D:P<3<3<3

2010-05-24 @ 08:53:46
Postat av: Andji

Toooooooooooooo....najjace :D :D :D!!!!

<3333333333333

2010-05-24 @ 23:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0