22:54

Halluw bloggen :)!

Har sovit igen idag x)!Asso et e ngt fel på mig :P!Eller e det av medicin :/!Hmm...?!
Nikola väckte mig för att Steffi min ljubaw kom :D!
Vart ute,lekte med honom,prommenerade,köpte glas osv :D!
Han spelade fotboll också :D!Han e duktig(A)!Ska med honom till träningen på söndag :D!
Sen pratade jag,pappa och farbror att grilla osv i helgen om det blir fint väder(hoppas :D)!
Sen ska steffi sova hos mig i helgen :D!Älskar honom gvooorrrtttt!!!!
Sen prommenerade jag till sjön(gammal norsborg) :)!Det var rätt skänt :)!
Det var skit fin väder idag :)!Hoppas det fortsätter så :D B-)!
Jag är skoltrött -.-!Längtar till sommar lovet :DDDD!
Ska till tandläkaren imon :(!Buuhhuuu...:(!Måste träffa min kusin vitami nån dag :(<33!Saknar dej kusse :* <33!
Sen så gäller det shopping i helgen :P!Ska köpa nya kläder :D!Och så är det fest den 29/06...Lääännngggttttaaaaaaarrrrrrr :PPP!Aaaaa....
Inte so mycket mer att säga,ska dra och duscha :)!Hörs imon....
Ni får ha det bra så längre :)
 
With love...Andji <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0