22:29

Halluw bloggen...:) <3

Idag började dagen med att jag vaknade vid 06:40...Jag skickade cp sms till folk igen,de kmr döda mig XD!Fixade mig och åkte till skolan...Bussen var försen,så kom försent till no....
Sen hade vi engelska,hade nån quiz...Sen hade vi rast...Bästa rasten på länge...
Vi(Avan,Lilly,Zaneta och jag) har misshandlat varandra XD!Skitt assåå...vi slågs,nöp varandra,hoppade på varandra,kastade saker,sparakdes...allt möjligt fan XD!Sen hade vi nån grej med 5:erna...de e skit kaxiga :O-.-!
Sen tjafsade alla...fick ryck faaann :O?!Vi kan fan inte  komma överens vad vii ska göra efter fu****g abslutningen...Asså skit!Värsta kaoset :O?!Aja...Iallafall....Kom hem,träffade Dajana,sen var vi hos mig osv :) <3!Kmr inte hinna blogga så mkt imon...eftersom jag ska vakna tidigare,åka till stan med Dajana och sen ska vi fixa oss...Vi ska på fest :D :D :D!!!Yuuupppiii....Gud,hoppas allt blir bra :D <333!

P.S. Asså...Vad fan ere med folk idag :O?!Alla e cp...Fattar värkligen inte vad det e fel på folk :O?!
Skitt asså...men hoppas allt löser sig :-S!

Hursomhelst...ska rulla vidare nu...
Hörs,ha det bra!Kramm <3


 


Kommentarer
Postat av: Mara

Jelii kusseee, tako aaa? I ja sam cp, cim sam te okrenula danas hahahahahah

2010-05-29 @ 03:04:12
Postat av: Zaneta

haha mannen vi är bäst xD

men jag har ont överallt nu ;(!

<33

2010-05-29 @ 15:29:23
URL: http://kochamciemaks.blogg.se/
Postat av: andji

Hahahahah....Kusin...Nisi ti cp,ne mislim ja na tebe XD:-*<33333333!!!

Zaneta...Det e klart XD!Har blåmärken över allt:$ XD<3333333!

2010-05-30 @ 05:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0