18/05-2010

Shululul...

Han inte blogga igår...Ska berätta vad hände igår....
Som ni vet var jag hos tandläkaren,var skit sur när jag var på väg till skolan...Eftersom jag hade ont i huvet,bedö huvud...Och så håller jag på att få en tand?!Trevligt va?!
Sen var jag i skolan....Lilly kom tbx :D <3!Jag & Zaneta chillade i solen B-)!Så underbara dagar det är nu :D!
Sen träffade jag Dajana...Pluggade,målade bild....osv...Hände inte ngt mer...:))
Idag...Vaknade jag vid 04(?)...Eftersom jag hade överdrivet ont i halsmandlarna...Då satt fast :( :@!Kunde inte svälja...Åkte till skolan,hade bild första lektione....Gjorde min morgon grej :D!Änkligen klar...Sen skulle vi rita oss själva :O?!Lite jobbigt men aa :O?!Men det är rätt så kul :)!Sen skulle vi ha engelska...men alla gjorde va de ville,eftersom det var kaos...Det e stress inför redovisningen till nästa vecka :S! 
Sen hade vi lunch...Zaneta o jag var ute,lyssnade på musik :))!Sen hade vi natiolla i biologi(praktiska delen)!Alla såg ut cp...Alla hade nördglasögon och ''morgon rockar'' XD!Jag tror att det gick bra :)!
Sen var vi lite ute....Jag åkte till doktorn,fick medicin-.-!IGEN...men aaa...Det e lite bättre nu :D!Sen kom jag hem...Duschade nyss....Ska kanske lite ut,sen ska jag plugga till idrot skiten imon -.-!Och göra en sak till jag temat....
Ugo fyller 18 idag :D!Grattis bror <3
Hörs senare...

Pöss,pöss <333

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0