06/05-2010

Hej alla kära läsare...:/<3

Hann inte blogga igår...Vart ute...
Sen så kom min vittaaammiiinnn :D <33333333333!Vi hade fet kul XD!
Sen hade jag fått alergi igen ;(!Och hade värsta huvud värken :@!

Sen så...Idag vaknade jag vid 06:40...Fixade mig och åkte till skolan -.-!
Pratade med Dajana i telefon :P <333!Hade typ 3 matter prov första lektionen :)!
Sen hade vi svenska...Tråkigt var det :/!
Sen hade vi lunch rast...Matten var asss äcklig x(!Jag & Zaneta var hos henne :P <3!
Sen hade vi so...Lektionen gick snabbt,det var ganska kul :)!
Blev skittt deprimerad,lyssnade på djurdjevdan ;(!Kan inte fatta vf några saker händer :(!
Måste allt vara så ruttet...Asssåå Guuddd :'(  </3!!!
Sen hade vi tema,men jag gjorde bild :)!Det var fett tyst,alla koncentrerade sig...För första gången :D!
Slutade vid 15:10,sen var jag tvungen att städa-.-!
Prommenerade med Rex & Zaneta...
Inget mer...Är hemma nu och döööörrr ;(!
Bloggar senare idag....

Nåss via lur...Kram <3!

P.S. SRECNA SLAWA(DJURDJEWDAN)<333!!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0