00:21

Heej bloggen...

Dagen började med att jag vaknade vid 06:45....Fixade mig och drog till hallunda...Köpte busskort :P!Åkte till skolan sen...Jag höll på att dddöööö....Höll på att somna på serbiskan :S!Sen hade vi svenska...Var ännu dödare XD :$!Jag var för slööö...sen hade vi lunch!Värdens äckligaste lunch x(!Så Zaneta & jag drog till henne,sen drog vi till 7elveven :P!Vi köpte muffins :D :P!Dagen gick skit segt :O!Lilla Debora kom och gav mig ett bre...Chock sööött :D <3333!Sen hade vi nån demokrati skit,dog fan!Fett tråkigt,de bablade i 50 år...Skulle sluta vid 3...Men stannade för att bygga min hus...Så jag var i skolan till 19:15 :O!Pappa hämmtade mig :D(A)!Tack pappy <333!Var döds hungrig när jag kom hem,så det först avar att jag åt,sen duschade jag...Sen satt jag o gjorde klart typ alla skit till imon!Ska bara rita av mig....Har fan ingen fritid ;(!Orättvist-.-!Pallar inte med skolan,bara 2 veckor kvar :DDD!
Sen så är det redovisning imon-.-!Faaann,får se hur det går...
Lägger bilder fr milans födelsedag så fort jag hinner :) <333
Är för tröööttttttttt :@@@!!!
Men jag måste värkligen rulla nu...ska rita mig själv :P :S!Hörs imon(om jag överlever:$)!

Gott natt <333!

 P.S. SAKNAR DIG BEBBIISS :'( <3!


 
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0