27/06-2010

Shueee ♥

Hann inte blogga...Eftersom det var helg :P!Men men här får ni höra lite(av det jag mins :P )!
I fredags solade jag,träffade Bojana P....Sen hämmtade kusin vitamin mig och vi åkte hem till Dajana :) ♥ !
Vi solade,jag lekte med barnen,hoppade studsmatta :P!Vi drev,det var skit kul :D ♥ !Sem kom Martino x)!
Vi var hos Dajana typ till 23:00...Sen åkte kusin och jag till Norsborg,vi chillade ute lite :)!
Sen i lördagsbörjade jag att bli förkyld -.- :mad: :thumbdown: !Kvävs av host!!!Minns inte riktigt vad som hände på förmiddagen :S!Men sen kom Dajana :D ♥ !Vi gick o handlade lite...Vart hos mig sen,vi prommenerade...Och på kvällen kom kusin vitamin...♥ !Vi var på donken vid 00:00 tiden XD!Sen sat vi och softade utanför!Jag och Dajana dooogg av garv!Sen sov Dajana hos mig :D :P!
Vi vaknade vid 12:00 idag...Dajana bögen gick hem direkt -.-!Sen åkte jag med min cipi ripi(habbibi) ♥
 till skäris,köpte lite kläder :D!Sen åt vi glass,åkte till farsta...Vi softade och drack kaffe...Sen drog vi till pizzerian XD!!!Skit vad jag dog av garv XD!Kom hem för en stund sen...
Ska typ dra och duscha nu,sen måla naglar osv...Mår lite dålig + har damp -.-!Men det blir väl bättre :S!
Men vi hörs imon...Älskar er ♥ !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0