20/06-2010

Heej :)

La mig vid 06:00 igår -.-!Skulle vakna vid 08:00,men försov mig och vaknade vid 10:oo :D hihi!
Åkte till stan och träffade kusin vitmain ♥ ,vi gymmade i 3 timmar idag...Duktiga vi e ♥ !
Sen så jag till sköris och tröffade min cica-kobasica :P ♥ !Vi gick runt lite,sen åt vi lunch :)!
Sen kom Dajana med glass :P :$ ♥ !Vi åkte hem sen...Dajana & jag promenerade lite,drev osv :)!
Sen följde jag med henne till skäris.hon åkte hem :( ♥ !Wtp min bög :P!
Sen så gjorde jag inte ngt mer...Pratade med min bror idag :D ♥ !Skaknar honom :(!
Saknar oxå Zanetaaaa :(!Kärlek till dig min silikon ♥ !
Imon händer det grejer...Sommar skolan börjar -.-!!!Måste vixa saker imon,ska nog boka biljet imon :D !
Aaaa,ska rulla mot duschen nu,men vi hörs sen...:) ♥

P.S. BONDEEEEEE ♥



Kommentarer
Postat av: Dajana

More kad te bög uhvati...nadrljala si! :D :P <3<3<3

2010-06-23 @ 23:36:32
Postat av: Andjela

Kom ddåå :P!

2010-06-24 @ 14:07:38
Postat av: Dajana

Cekaj, cekaj...:D :P

2010-06-26 @ 00:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0