19/06-2010

God morgon :)

Vaknade vid 11:00...Sen fortsatte jag att sova :) !Vaknade vid 12:00 sen...
Städade mitt rum,damsög hela huset(stolt) :P !Gjorde inget mer...Sitter och längtar tills Montenegro och Juggan ♥ !Mår dåligt igen,har skit ont i halsen,kan knappt prata,kvävs av host fannn :( !
Men ska dra och duscha nu,hörs senare...Kraamm ♥

Dagens planer: Gymma,shoppa...
Dagen vill ha: Hmm..Mycket :P 
Dagens klädsel: Mjukis o linne(just nu)!
Dagens smink: Ingen..
Dagens frisyr: Uppsatt...
Dagens saknad: Zaneta,Dajana,Nikola(bror)...

Dagens humör:
Ganska bra...
Dagens sms/samtal: Nikola(bror)...♥ 
Dagens borde: Vila...
Dagens sötnos: Nikola(bror) ♥ 
Dagens längtan: RESAAAAAAAA ! ! ! ! !
Dagens sämsta: Att jag håller på att bli sjuk och att jag KVÄVS av host :(!
Dagens fundering: Måste jag vara sjuk hela jävla tiden :(!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0