15/06-2010

Hej kära läsare :) ♥

Han inte blogga så mkt igår...
Vart ute...Träffade Dajana!Vi jagade runt ljusa chinos till min bror x)!Vi prommenerade till Dajana se...Var på nära att slagta henne :P ♥ !Hon tvingade mig äta 4 glass :O!Ska hämmnnaasss...muhahahah :P!
Sen var vi hos henne....Åkte hem på kvällen...
Sen tittade jag på film med Nemanja,Nikola,Niko,Vlatko o Violeta....Jag höll på att sommna XD!
Måde inte riktigt bra efter 4 glass...Hade känsla att jag ska spy,frös som fan och hade ont i hela kroppen...
Idag vaknade jag vid 11:00...Tror jag XD!Dushcade osv....Ska träffa Bojana P. idag :D ♥!!!Sen ska jag se dajana...Kmr slagggttaaa henneee :D :P!O så ska jag se kanske mina kusiner vitaminer :D ♥!
Hörs senare :)!Kram ♥


Dagens planer: Träffa Bojana P,Dajana,kusin vitamin och shoppa :P!
Dagen vill ha: Bonde nr 2 :'( ♥
Dagens klädsel: Leggings,linne...
Dagens smink: Ingen..
Dagens frisyr: Utsleppt...
Dagens saknad: Bondelino miin...♥
Dagens humör: =)
Dagens sms/samtal: Avan ♥
Dagens borde: Skriva när att jag behöver köpa innan resan :/!
Dagens sötnos: Marija G.(kusse fr montenegro)♥!
Dagens längtan: Se min bonde...:( ♥!Och åka till Montenegro... 
Dagens sämsta: Att vädret är rutten...:-S
Dagens fundering: Vad behöver jag(inte) XD?!


Kommentarer
Postat av: m

"skriva ner allt" a ne "skriva när att" hehehe

2010-06-15 @ 15:28:45
Postat av: Andjela

hahahaha...oj då :P!

2010-06-15 @ 21:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0