12/06-2010

Heeeeeej :)

Hur är det med er :)?!Kan börja med det att jag är på bättre humör :)
Bytte design igen XD!Är entligen nöjd med den här nu :P :D!
Igår bloggade jag inte så mkt...Gjorde inget speciellt heller....Träffade Dajana,vi var hos  mig :D <3!Sen var jag med pappa & Niko...Niko åker förmodligen till juggan på torsdag :'(((!Buuhhuuu....Jag kmr sakna honom,jag vill oxå åka nu :'(!Han åker med Steffi & Kristina :'(!!!Sen så sa bonde nr två att han åker på söndag(imon) :(!Fannn dååå...Alla åker tidigt den här året :O :(!Hursomhelst....Idag vaknade jag vid 09:15 :S!Har städat mitt rum,lagt allt i tvätten osv :)!
Ska duscha snar...Sen ska jag fixa mig osv!Men nås via lur :) <3!


P.S. samo woli me,dobro je to <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0